Content stadium

Op de bovenste verdieping van blok B maken we kennis met Content Stadium, de nieuwste resident van O-Forty. “Met Content Stadium kunnen bedrijven efficiënt visuals, animaties en korte filmpjes in hun eigen brand guidelines én delen.”, vertelt Wouter De Jonckheere — Directeur Customer Success bij Content Stadium.

“Content Stadium bestaat uit 3 tools: CS CREATE is een template-based content creatie tool, CS LIVE is een app voor real-time content creatie en CS SHARE is een employee advocacy tool. Ons uitgangspunt: elke gebruiker moet onze tools meteen kunnen inzetten, zonder enige leercurve. Dat resulteert per direct in veel meer content, minder tijds- en budgetverlies voor bedrijven. Medewerkers van o.a. Stad Oostende, Lidl (in 32 landen), Kruidvat, ZDF, PwC, BNP Paribas Fortis, Gezinsbond en Proximus maken dagelijks gebruik van onze tools. Ook in de sportwereld zijn we erg actief: we mogen onze onderburen Cercle Brugge, maar ook het BOIC, Tennis Vlaanderen, Bayern München, PSV, LaLiga, Roland Garros en het Jumbo Visma van Wout Van Aert tot ons klantenportfolio rekenen.”

“Naast O-Forty hebben we kantoren in Amsterdam (HQ), Parijs, Berlijn, Miami, Tokio en Londen. Voorheen zaten we in het iets kleinere, maar super gezellige Work-Around Brugge. De stap naar O-Forty moet onze verdere groei faciliteren."