Een brede waaier aan diensten

Het O-Forty-team staat klaar om van elke werkdag een aangename ervaring te maken.

Centraal op de campus bevindt zich het O-Forty Meeting Center. Deze bruisende ontmoetingsplaats biedt ruimte om te ontmoeten, vergaderen, flexwerken, lunchen … Van hieruit ondersteunen we zowel O-Forty residenten als bezoekers met een brede waaier aan diensten.

Parking

De site biedt ruime ondergrondse en bovengrondse parkeergelegenheid, zowel voor wie met de wagen als met de fiets naar het werk komt.

  • 680 parkeerplaatsen, waarvan 597 ondergronds
  • 21 elektrische laadpalen
  • Ruime overdekte fietsenstalling
  • Verhuur parkeerplaatsen met nummerplaatherkenning
  • Formules op maat in functie van meetings en events
O-Forty parking

Zetelvestiging & virtueel kantoor

Op zoek naar een professioneel adres voor uw onderneming, zonder de hoge kost van een fysiek kantoor? Vestig uw zetel in O-Forty en maak gebruik van tal van ondersteunende diensten.

Flexwerken

Receptie

Het O-Forty team voorziet in een hartelijk en professioneel onthaal en biedt een brede waaier aan receptiediensten, zowel voor bedrijven die in O-Forty gevestigd zijn als voor bedrijven die op zoek zijn naar een virtueel kantoor.

  • Onthaal
  • Post- en pakketbehandeling
  • Telefoonpermanentie
  • Secretariaatsdiensten
  • Gratis flexwerken in de lounge
Onthaal O-Forty

Archiefruimte

Extra opslagruimte nodig?
O-Forty biedt self-storage ruimtes vanaf 12 m².

Archief

Community & wellbeing

O-Forty ondersteunt zijn members door aangename werkruimtes te creëren en tal van diensten aan te bieden Daarnaast organiseren we tal van initiatieven om creatieve samenwerking en innovatie te stimuleren, ook over de grenzen van bedrijven heen.

  • O-Sporty: Fitness & padel
  • Member drinks
  • Foodtrucks
  • Cultuur- & opleidingsaanbod
  • Wellbeing-programma
OSPORTY WEB 20210823 003

Managed workspace

Op vraag en op maat van de klant gaan we aan de slag om van een lege kantoorvloer een operationele werkplek te maken. We werken hiertoe in 3 fases: concept, design en beheer. Tijdens de conceptfase werken een behoefteanalyse en spaceplanning uit. Daarna werken we tijdens de designfase de inrichting gedetailleerd uit, van vast meubilair tot netwerkinfrastructuur. U kunt ons ook alle facetten van het facilitair management toewijzen, gaande van HVAC en toegangscontrole tot en met wellbeing en community.

Doordat we het proces vanaf de eerste dag beheren, kunnen we de kosten laag houden en toch werken met ontwerpers en installateurs van de hoogste kwaliteit.

Kantoor